...

No cóż tu dużo mówić. Piszę najczęściej opowiadania o Castle :d i tyle. Hahaha :P

niedziela, 4 grudnia 2011

Nie pamiętaz? [D]

-Nic nie pamiętam.- powiedziała kobieta leżąca na łóżku szpitalnym.
-Serio Kate, nic nie pamiętasz? Powiedziałem, że Cię kocham a ty mówisz, że nic nie pamiętasz.- mówi z oburzeniem Rick.
-No dobra może coś tam pamiętam i to coś jest tym właśnie kocham lecz na pewno nie wiem.- odpowiada.
-Czyli mi nie powiesz czy na pewno, ale mniej więcej to właśnie pamiętasz?
-Technicznie tak, lecz praktycznie… hmm co by tu zrobić by sobie przypomnieć?
-Ja mam jeden dobry pomysł.
-Tak z pewnością, skoro jest twój.- mówi z kpiną Beckett.
-No wiesz obrażasz mnie.- odpowiada z lekkim wyrzutem.
-Och wybacz nie chciałam. To co to za pomysł?
Castle zaczął ją całować. Po chwili oderwali się od siebie i Kate powiedziała:
-Taaakkk. Teraz z pewnością mogę powiedzieć, że pamiętam: Kocham Cię Kate. 


:DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz