...

No cóż tu dużo mówić. Piszę najczęściej opowiadania o Castle :d i tyle. Hahaha :P

środa, 29 lutego 2012

Dzieci wiedzą lepiej [OP]

To moi rodzice. To znaczy przyszli rodzice, bo jeszcze o mnie nie wiedzą .
Pisarz kryminałów, Richard Castle i detektyw Kate Beckett. Powiem wam w sekrecie, że są trochę głupi. Ale tylko w sprawach sercowych. Bo jeśli chodzi o sprawy zawodowe, to nie ma lepszych od nich. Ale jak już mówiłem, nie wiedzą o mnie. Na razie. Pewnie się dziwicie skąd się wziąłem, skoro nie są razem. Bardzo prosto to wyjaśnić. Jeśli człowiek się zapomni, to robi różne rzeczy niewiele myśląc. Tak było również w przypadku moich rodziców. Zapomnieli się na jedną noc, później się trochę speszyli i uznali, że do niczego nie doszło, i że nic miedzy nimi się nie zmienia (tatuś musi wziąć u mnie parę lekcji radzenia sobie z kobietami). Ja zamierzam coś między nimi zmienić! Od kilku dni powoduję, że mamusia ma poranne mdłości. Mama niedawno zadzwoniła po tatusia by do niej przyjechał i właśnie się pojawił. Ale poczekajcie, ta rozmowa może być ciekawa.
- Co się stało, Kate – chyba się wystraszył jej telefonem.
- Myślę, że jestem w ciąży – odpowiedziała mu. - Zrobiłam test, ale jeszcze nie sprawdzałam. Chciałam na ciebie zaczekać – tata się lekko uśmiechnął.
Idą w stronę łazienki. Tatuś zatrzymał mamę.
- Kate, poczekaj. Chcę żebyś wiedziała, że kocham cię i nie mówię tego tylko dlatego, że możemy mieć dziecko. Czuje to już od bardzo dawna, odkąd cie zobaczyłem i to maleństwo przekonało mnie, że powinienem ci to powiedzieć. Chcę być z tobą nawet jeśli to okaże się fałszywy alarm, choć mam nadzieję, że nie – rodzice patrzeli na siebie przez chwilę. Tatuś, co z tobą? Pocałuj ją. No nareszcie, moja krew.
Idą po test.
- I co?
- No cóż, będziesz musiał wytrzymać ze mną i z moimi szalejącymi hormonami - powiedziała mamusia i znowu się pocałowali.
Oj, już wystarczy. Mamo, teraz twoja kolej.
- Kocham cię, Rick.
Rodzicom powinno być głupio, że takie maleństwo jak ja musiało im pokazywać, co do siebie czują. Powinni się wstydzić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz