...

No cóż tu dużo mówić. Piszę najczęściej opowiadania o Castle :d i tyle. Hahaha :P

poniedziałek, 24 października 2011

Życie warte ryzyka [D]

Życie.
Czy kiedykolwiek się nad nim zastanawiałeś, czy kiedykolwiek zaryzykowałeś wszystko dla kogoś kogo kochasz?
On to zrobił, zaryzykował. Zasłonił ją własnym ciałem. Wiedział, że może umrzeć, lecz wolał to niż jej śmierć.
Nie myślał wtedy o Alexis, o swojej matce. Liczyło się dla niego tylko by Ona żyła.
Tamtego dnia zaryzykował dwukrotnie…
Drugi raz gdy powiedział jej co czuje. Wiedział, że może przez to stracić jej przyjaźń, lecz co by było gdyby jej o tym nie powiedział?
Tego się nie dowie, bo jego miłość, jego Kate, żyje i są razem szczęśliwi.
Dzisiaj mija ich trzecia rocznica ślubu, a za dwa tygodnie ich synek Aleksander kończy dwa lata.
.
.


Takie moje wypociny, pisałam coś innego i gdy kończyłam wpadł mi do głowy taki pomysł więc dodaje ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz